Læse- og skrive strategier med effekt – ordpatruljer!

Ordpatruljer er nye tiltag på skoler, hvor elev til elev læring implementerer læse- og skriveredskaber for ordblinde elever. Lyshøjskolen er godt igang med deres tiltag og Munkeboskolen er i opstartsfasen, og her kigger vi på, hvilke ressourcer det kræver, hvilke overvejelser der gøres organisatorisk i leder- og lærerteams, hvorledes det introduceres til eleven i ordpatruljen, og hvad der er udfordrende i processen. Ved hjælp af  vidensbyrd fra elever, der fortæller om deres glæder og svære stunder i deres arbejde, og sin didaktiske erfaring på området, fortæller Susanne Brink om, hvordan de digitale værktøjer til skrivestøtte implementeres med hjælp fra eleverne selv –  så de får effekt i praksis.

Skriv et svar

Specify Facebook App ID in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Specify Twitter Consumer Key and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Twitter Login to work

Specify LinkedIn API Key in Super Socializer > Social Login section in admin panel for LinkedIn Login to work

Specify GooglePlus Client ID in Super Socializer > Social Login section in admin panel for GooglePlus Login to work

Specify Instagram Client ID in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Instagram Login to work

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>